1.06.2014

Family Photo @ TC Studio ~ 1

2013的某一日
(我真係唔記得係邊日,攝影哥哥話係六月,我都唔追問係邊日喇)
我哋一家三口(冇錯,耐到仲未有B be嘅)
去咗TC哥哥 Studio 到影相

有朋友免費影相梗係好,代價就係唔知幾時有。。。
(佢唔係攝影師,係freelance,
正職應該係遊山玩水周圍飛,
我都唔明點解可以咁多錢成日去旅行! 
實在太令我妒忌喇!!)

佢嘅studio唔係有場景果啲,所以我地都帶咗啲玩具比小檬玩住嚟影相。
自己人冇時間限制,冇咩特別指定要影,所以都係隨意。

TC哥哥自家Rody





Free play








果時啲古靈精怪樣

準備咗d Bubble





情深一吻(媽媽就好冧,小檬就...)

14 則留言:

  1. 有朋友免費影相真係好... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係幾好,不過代價就係冇得追。。。佢真係好慢。。。慢到喊

      刪除
  2. 佢份正職係我既dream job wo!
    當年既小檬好肥美...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次見佢外遊啲相都好想憎佢。。哈哈
      越大越瘦

      刪除
  3. 好鍾意睇你地的相,有一種很溫馨的感覺,令我一天接下來的心情變得美好:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 能夠帶比你聯歡樂就最好

      刪除
  4. 應該真係好耐喇, 嗰時個矇矇仲好bb 咁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係歲半BB,而家越大越瘦,唔長肉

      刪除
  5. 當時既小檬好肥DO DO 呀~

    回覆刪除
    回覆

    1. 係啦,而家越大越瘦,唔長肉,啲肉去哂呀媽到,嗚嗚~

      刪除
  6. 你個fd份正職實在太令人羨慕~
    當時嘅小檬個樣重好bb

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係歲半bb
      我都唔識講佢,佢屋企又唔係話好有錢果啲。不過應該早兩年份工搵到吓錢,不過都唔係成日去咗旅行吓。。。佢啲朋友會好難受架嘛 (哈哈)

      刪除
  7. 小檬真係要食多d喇 記得第一次見佢肥嘟嘟

    點解人影相我影相 我越影越霉嘅

    回覆刪除
  8. 好可愛呀, 輯相捕捉到小檬好開心好活潑, Very good!!!

    回覆刪除