1.09.2014

自己除鞋仔

小檬識行之後一返到屋企之後
就教佢自己要除鞋仔

一開始,幫佢除,等佢除最後一吓,等佢有成功感
跟住教佢除魔術貼,再用手指公,推鞋鞋跟位,
襪仔就難除啲,所以我會幫佢

都好快佢已經自己除,不過我會睇住
有時佢都話媽媽除(其實佢識,不過我覺得佢係炸嬌要我幫)
不過我都會堅持佢自己除。

到尋晚,我地返到屋企,大家忙住放好啲野,都唔記得咗佢,

轉頭已經見佢自己攪掂拎住對鞋。




果一刻真係好開心,睇住佢由唔識到自己完成唔使理佢,
自己攪掂!
我好希望佢可以有自理能力,
就算有姐姐都唔可以依賴!





20 則留言:

  1. 大個仔..好多野都可以自己黎, 唔洗大人幫手啦, good~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,咁樣我哋都可以多d時間比細果個

      刪除
  2. 我都覺得佢地既自理好緊要.
    田鼠b除完鞋, 仲會自己擺番鞋架原位 (令我有啲慚愧...)

    回覆刪除
  3. 佢地真係好手尾過大人。。。哈哈

    回覆刪除
  4. 小檬大個仔啦﹗我都教緊燒腩仔呢樣嘢,仲專登搬咗張Ikea凳仔放門口,但暫時佢仲未有返到屋企要坐定定除鞋呢個concept囉﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下每次要佢除完先準入去玩(你幫下佢手都得,佢掂下鞋仔都算)要等佢習慣下先再慢慢教佢除

      刪除
    2. 有呀,不過佢有時好似記得會自己停低幾秒等我咁,有時就一枝箭咁標咗去playmat到,睇來都要重複多好多次佢先會識

      刪除
  5. 檬檬好叻仔呀, 要同你取經點教仔, 我教極蛇仔明都唔肯自己揸奶樽, 好沮喪

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬過咗一歲先肯自己揸呀,慢慢黎啦

      刪除
  6. E? 剪左頭髮?

    回覆刪除
  7. 小檬好叻仔呀!抵讚!

    回覆刪除
  8. wow...真係大個仔啦喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實識咗好耐,不過今次唔記得望下佢之後自己完成比個suprise我!

      刪除
  9. 我都係等佢識行就教佢返屋企除鞋,現在都係幫佢除一半,之後佢就會除埋另一半,之後放係鞋櫃,有時仲要幫大人放埋鞋,再收埋個鞋櫃。

    而襪佢就一早自己除,我無教佢,但佢就好鐘意自己除囉,天氣凍,我怕佢腳凍,幫佢著完,轉頭就自己除左佢,好鬼煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地手尾應該好過我哋!

      刪除
  10. 小檬媽講得好啱,就算有姐姐都要識自理呀,小檬好叻仔,媽咪放心晒啦^^

    回覆刪除