1.21.2014

新檯 + Happy 2014~

好快屋企人變得愈來愈多, 屋嘅大細就冇變過, 
唯有喺家具到著手。

衣櫃已經明存實亡咗好耐,都係買啲膠箱再放衫
之前唔會貼啲勾喺牆到掛野,而家我投降喇。。。
貼啲勾掛吓小檬啲衫同啲袋,望落冇咁靚都冇辦法
婆婆成日話有細佬嘅屋企係咁架喇。。。
但係我仲好天真成日想屋企好似雜誌影出嚟果啲咁
(冇雜物,發夢中)

而家嘅我只喺諗盡辦法放好啲野。
因為真實在好似七國咁亂

遲啲兩個小朋友喺廳,都要多啲空間玩,所以我地決定換咗張食飯檯!
初頭睇過瑞典家C果啲,不過好唔穩陣。有小朋友會好危險。

後來見到呢張,可以摺得埋嘅檯,都好OK穩陣,又唔阻地方!
搬番啲凳入放就可以多啲地方比佢地玩。

佢又可以升高打開做飯檯
降低或者比小朋友寫吓字食吓飯


又可以有碌推去客廳果邊做茶几,
咁呢邊搬張墊過嚟就可以比哂佢地玩


舊張檯搬咗去婆婆屋企,而佢舊果張就唔要喇。。
張雲石檯好耐喇,婆婆話果時買好貴,成萬銀。都好唔捨得唔要
C 兄們上屋企開元旦party時順便幫拆埋


重到要4個大隻佬先抬得起!

我地年少時已經喺張檯到影吓相
(果時啲玩意好無聊,不過又好開心)
年少嘅間條姐姐冇嚟,唯有搵C兄老婆扮住先
影果時未搵返張相,淨係記得要托頭,
但原來係爬喺度嘅C兄托

你睇吓呢位C兄婆婆就叫佢做捐檯底

我地嘅下一代又影一張告別照!
捐檯底仔仔扮得好傳神

加多兩位小朋友

gathering 其他合照
開心小檬與婆婆


三孫婆


辛苦婆婆煮咁多好餸比我地食~本來諗住出去食,
但係婆婆又想整好野比大家食,辛苦哂!
飯後啲呀嫂仲幫手洗碗,好溫馨


一班小朋友嘅合照係咁上下。。古靈精怪樣

婆婆:如果我有咁多個孫會點呢???

開心大合照! 
Happy 2014~

22 則留言:

  1. 我都係呢款枱, 喺GOD 買的, 我都好鐘意佢個DESIGN

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺??我諗你喺GOD買應該貴過我喎。。。佢真係好方便又好慳位

      刪除
  2. 要掉一樣陪左自己好耐o既野, 都真係幾唔捨得~ 不過唔送舊, 又點迎新呢~ 回憶永遠在心中~
    婆婆真係好叻, 煮得一手好送, 又識照顧小檬同小檬mama~ 小檬媽媽, 你生多幾個都攪得掂啦~~~haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。唔捨得架,不過張檯都舊,又唔使要咁大張
      婆婆啲手勢真係好得架,食到啲朋友lam lam 利~不過就由招忙到晚囉
      兩個已經係極限,三個我諗會癲咗

      刪除
  3. 我已經接受咗我屋企啲傢俬由黑白慢慢變成彩色...T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企已經失手咗好耐。。。嗚嗚

      刪除
  4. 張枱幾好喎!我張飯枱已經放滿野,因為好少煮飯。真係屋企愈來愈多野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我張飯檯都係長期放滿野,諗過唔要添,因為冇檯就冇得放野!不過都係唔work, 所以唯有搵張慳位嘅

      刪除
  5. 多個小朋友真係需要好多地方。又要安全,唔容易呀! 我遲下都要乾坤大攞移搞掂兩個女間房,好煩呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。多一個已經好多野。你地果邊地方大啲已經好好,我地屋企咁細,都唔知點乾坤大攞移~

      刪除
  6. 呢張枱OK喎,咁就唔使突登買多張枱畀小朋友用,我估我來緊都可能要考慮呢款枱先得﹗
    BTW,同婆婆張舊枱嘅對比告別照好正呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 大個啲活動空間又要多啲架喇。。或者又有燒腩妹呢。。。嘻嘻
      其實我已經睇中另一張書檯比小檬,而家都唔知買唔買好。
      哈哈。。張檯同我地嘅友誼一樣,雖然舊,但係可以好長久

      刪除
  7. 你數漏左!! 係4個大隻佬加一個大隻B先抬得呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,果個B愈幫愈忙,又驚整到佢,一吓就比人趕返出嚟喇。。

      刪除
  8. 呢張台都唔錯啵...
    唉..我屋企都開始越黎越亂, d野多到唔知點放好啦!!

    回覆刪除
  9. 為左俾多D空間佢地, 真係要諗諗計仔呀 !

    回覆刪除
  10. 啲相好攪笑! 好好的回憶呢!

    回覆刪除
  11. 係呀,人大咗望番之前嘅開心事好滿足

    回覆刪除
  12. 會請工人幫手湊bb嗎?

    回覆刪除
  13. 會請工人幫手湊bb嗎?

    回覆刪除
  14. 請問張枱係邊買?幾錢呀?我地都掉左飯枱,想換張慳位啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有係荔枝角D2 place上面嘅傢俱鋪,好似叫home 21 我買好似18xx
      我老公後來喺報紙睇到DSC好似有得賣,不過唔知係咪一樣

      刪除