9.29.2014

N班~親子設計。海洋生物

小檬學校嚟緊有開放日比大家參觀
(我到時上午都會做義工家長)
開放日主題為「海底世界」
於是要求我地親子設計一件海洋生物展覽品

一直拖拖拖都未動工,
明明大把時間變咗冇咩,於是快快手開始。
材料~要用環保廢料:
冇用月餅盒,
雜誌剪出嘅海洋生物
活動眼睛
毛毛鐵線
不過點到要加張藍色畫紙。

買咗把兒童用嘅較剪,比佢試吓剪

幫吓手都剪到一兩吓,不過唔可以自己剪囉。
首先包好個盒,叫小檬搽漿糊筆

搽到E 哂口面,可能啜住唔順好難搽。

跟住貼好海洋生物
(咁啱有講海洋公園同日本水族館)

一隻一隻黐上去就得,咁啱有條魚用到隻活動眼睛,
於是貼上去。海邊用啲貝殼/蟹仔/海星貼紙裝飾。


咁啱有大張嘅鯊魚淨,
於是就用嚟貼背脊同則邊。

哇,咁大反應係咪識郁呀?

毛毛鐵線就用深淺綠色做海草,紅色做珊瑚點點綴吓。

勉強完成
我執手尾 
大工告成





後面 

"Discover the Wonders of Ocean"

佢同爸爸講自己貼嘅。。。都。。都係嘅,
佢貼好我執吓手尾,其實都盡量比佢自己貼,
不過幫佢對好位先囉 

今天返學佢自己帶返去,叫佢影張相,
佢走去放低個紙袋叫我影~

唔知會唔會唔記得拎留喺校車呢?? 

9 則留言:

  1. 整得好靚呀...
    佢走去放低個紙袋叫我影~ <- 笑左 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 求其架咋,一晚完成唔到,分開幾次做
      今日心情太沉重,好在小檬都有啲野令大家開心吓

      刪除
  2. (拍手) 整得好好呀!

    回覆刪除
  3. 好靚呀,你都好有創意呀 ^^

    回覆刪除
  4. 有創意呀媽媽!

    回覆刪除
  5. 咦, 原來小檬媽勞作都唔錯架喎...
    小檬都好叻仔啊, 自己貼~貼~貼..

    回覆刪除
  6. 巧靚呀, 將來瞕瞕讀書都會有好多親子功課, 等我成日黎你度偷師至得! :D

    回覆刪除
  7. 好靚呀,尤其果隻大眼仔!

    回覆刪除
  8. 小檬同檬媽整得好靚呀!有時啲功課想畀肚B自己試下做,佢填顏色都未識填響界裡面,所以其實全部都係我做 XD

    回覆刪除