1.02.2015

小檬& B be第一次B6之旅 2

繼...
第二朝,換好衫,
舅父去買啲早餐比我地食完就上車直接返婆婆鄉下。
we are ready~

而家有高速,車程大約一個鐘就到,
記得細個坐車加塞車起碼兩三個鐘。
雖然小檬太婆太公係香港人(即係我婆婆公公),
但係有時都返咗鄉下住,
所以我同舅父細細個就陪婆婆返鄉下探佢地,
長假期同埋我表哥表姐地仲住多幾日,
所以返到嚟都好多童年回憶

好快就到,呢到就係婆婆家鄉吓屋企喇

好快上咗二樓睇吓,由於平時冇人住,
所以啲sofa都好多灰塵,今次唔會stay,都唔會抹

二樓露台

表舅公幫手掛好寸炮丈

好長呀寸炮丈


好有歷史嘅門



燒柴或者禾

我細個最鍾意玩!

估唔到而家有呢d設施比d老人家用

好靚嘅磚牆

氣溫唔係話好凍,不過好大風!



細細個每次返鄉下都影相嘅例位,
估唔到而家帶埋自己兩個仔女返嚟再影




冇咩玩,唯有上上落落



有時影相超合作




婆婆的兩位乖孫

影張合照係好難嘅



終於見得吓

婆婆拜完祖先, ,準備燒炮丈喇
影完呢張相我地已經行到好遠好遠

燒炮丈喇

小檬聽到居然都嚇到喊,
妹妹豬見到咁又喊!

攪掂哂就出村口"旺閣飲",



大陸飲成枱都喺餸,好似有12碟

平時喺香港都食得麻煩的小檬,
返到嚟實食唔慣,唯有食住麵包同杯麵先,
妹妹豬就叫咗姨婆煲定粥,
不過啲粥太稀,攪到佢唔飽!

同第一日喺廣州一樣,好多親戚都未見過啲小朋友,
所以成日撩佢地玩,不過妹妹豬唔係好飽,
所以超級扭我抱,
邊個都唔抱得,
我諗我淨係食左兩三樣就冇食

食完飯之後就走喇,架車停喺門口,
一上車就直接返到屋企樓下,真係超方便!

搭車時可能唔係好夠飽嘅妹妹豬就有啲扭計,
已經比啲餅餅佢,不過都係止唔到咳!
第時都唔知點帶佢出去威!

終於完成我地兩日一夜嘅大陸之旅!

後感:
雖然而家大陸先進咗好多,不過始終係大陸,
太多唔好麻煩嘅新聞出現
如果唔係直接有車返上去又有舅父婆婆一齊,
要拎野過關,
我都未必會咁快帶佢地返去。
上到去好多親戚照顧我地,都冇咩問題。
而去到啲地方,我都好緊張佢地嘅行蹤,
唔會假手於其他親戚,一定係我地幾個睇住佢地!
老公話我太緊張,當然啦,我對寶貝喎!

下一次,希望可以挑戰吓長隆動物園!

沒有留言:

張貼留言