1.19.2015

紅葉

見好多人都去青衣公園影紅葉,星期日,夜晚返婆婆屋企食飯,
咁近,冇理由唔去架?
於是就早少少返去喇。

大豬瞓醒咗,喺屋企食埋野先行,
呀小豬呢,好似就眼瞓咁,唔等喇,行左先算。
本來諗住推BB車,不過妹妹豬真係好唔鍾意坐車仔,
所以又放棄咗,又一樣BB用品名存實亡!

泊好架車喺婆婆屋企樓下就步行過去,
遊人已經比平時我行開嘅多。

我地喺屋苑則門入,一入就見到呢個景點
小檬又耍功夫

要就小朋友,其實好難影得靚,
不過最重要喺睇邊個揸機。。。
其實我攬住佢地兩個都夠

臨出門口時,攞埋架canon相機仔比小檬試吓影!

唔好睇佢細細架,係大C借比我用架,質素唔差架。

細細架就啱哂小檬手仔,容易操作,一個制攪掂。

最重要係,佢跌落地我都唔心痛吖嘛。。。wahaaha 
大C飛咗,應該睇唔到呢篇

(講笑咋,我又點會咁衰呢!!)


妹妹,望住我啦

跟住行入啲喇,好多人都係到影,不過兩個湊兩個嘅我地,
仲要一個未識行,真係好難影!

佢話扮花喎

        正經啲得唔得? 

呢吓叫錫到燶哂!來自爸爸

沿住湖邊就有一排嘅紅葉

到此一遊



其實睇左冇15分鐘,大豬突然間話要VV,
爸爸就同佢去,小豬就眼瞓要瞓喇。
於是我就抱住佢瞓左之後,同佢返婆婆屋企。
爸爸就同小檬去放電。
我就趁機瞓咗半個鐘。
等妹妹豬醒就再行。

part 2
 時間都差不多五點幾,呢度坐喺舊石,影埋去都幾靚

好快手影咗幾張。咩表情都有喇

靚仔mode

呆呆mode

憂鬱mode

傻仔mode

更傻仔mode

妹妹狀態麻麻,好難先可以同哥哥有一張合照。

影完!

欣賞完紅葉,就欣賞吓小檬大C嘅處男作品啦!!

低炒原來都可以拉高個人

影得媽媽幾可愛!叻仔


反影爸爸


為小檬作品發佈首先曝光嘅姐姐!!

同樣可愛嘅舅母


舅父,你唔好話識我啊!


點解張張都咁清?因為有啲鬆郁朦啲delete咗啦,呢張係其中一張

呢部機其實對焦好唔快,佢第一次都算影得唔錯,
起碼係見到樣。當然有啲係唔知影咩啦
NT哥哥,可以比啲評語嘛?

6 則留言:

  1. 紅葉家庭照影得很好啊!小檬影的相都不錯啊!

    回覆刪除
  2. 掂喎小檬, NT哥哥可以收小檬做徒弟啦.....

    回覆刪除
  3. 小檬攬住你嘅張sweet 到呢
    以後除咗NT, 你又多個衘用攝影師喇

    回覆刪除
  4. 啲相影得好好呀,影到紅葉又影到小朋友!
    小檬好有potential呀,支持NT哥哥收小檬做徒弟!

    回覆刪除
  5. 小檬影得好好呀,叻仔呀 ^3^

    回覆刪除
  6. 小檬影得好好!!!!BBB最近都成日話同我地影, 全部都係腳, 腳, 腳!!!哈哈哈哈~~

    回覆刪除