1.14.2014

自創歌曲 <提子包> + 靜夜詩 ~更新片~

原來之後upload 錯咗段片,而家整返啱先

聽聞而家香港樂壇青黃不接,淨得一兩位歌手,
(啲新歌手我真係一個都唔識)

小檬得知此消息後,突然自己作曲作詞,
推出第一首作品提子包,
希望為樂壇出一分力

再送埋靜夜詩給大家欣賞!
希望大家多多鼓勵!!!





呢個月開始小檬就有咗唱歌呢個concept(有音域果隻)
有時我會叫佢唱ABC,因為聽得最多,但都唔係好成功

反而有一日佢自己突然開金口自創提子包一曲~
真係笑到我碌低!!

靜夜詩就已經唔玩野,講返啱,仲唔使提水添~
不過開始有啲性格,
唔係即叫即做,叫佢做多次會話唔好=_=



8 則留言:

  1. 我感到非常榮幸有幾會可以現場聽到小檬一手包辦 曲,詞,編,監 「提子包」

    我諗香港樂壇有救了!!!

    回覆刪除
  2. 首「提子包」真係好正~EE做梗你fans!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係第一個,咁EE你做會長啦

      刪除
  3. 樂壇有新血喇!~ haha

    回覆刪除
  4. 小 檬 會 唔 會 係 年 紀 最 細 0既 創 作 人 呢 ?XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係喎。。等我再叫佢創作都幾首先!

      刪除