1.06.2014

Family Photo @ TC studio ~ 2

Part 2 
問返應該係6月,即係大約歲半時候影嘅

小檬嘅happy face 就係由
著住呢件Mr Happy 嘅衫開始我教佢做架喇~ 

開始係做到咁嘅...
好似件衫, 好得意!! 

呢吓淨係記得笑,未記得放隻手



呢張好似啲舞動奇蹟咁..haha

果時仲鍾意玩檸檬茶盒,而家已經介咗喇 


爸爸個鼻鼻呢?


咁媽媽個咀咀呢?


果時仲有啲BB古靈精怪樣!

第一次著呢啲family tee,
爸爸係Mr。 Strong 
小檬係 Mr。 Happy
媽媽係Miss。 Sunshine

又唔使一模一樣~ 好like 




攬住佢笑都甜哂
  飛~ 

小檬真係一個開心B

bu ..ja





動感媽媽
  
爸爸媽媽錫錫。。。

錫返佢就冇眼睇喇~  
係咪因為冧哂呢?

13 則留言:

  1. wakakak....好攪笑呀, 你地錫佢, 佢竟然無眼睇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能太冧呢。。。wakaka
      (不過佢應該心諗你地錫就好啦,又要攪埋我)

      刪除
  2. 嘩好懷念小檬之前個肥嘟嘟QQ樣呀!
    點解咬飲筒個樣好似眼濕濕咁嘅

    回覆刪除
  3. 佢個 happy face 好攪笑 :)

    回覆刪除
  4. 你地好Sweet, 小檬好得意 ^^

    回覆刪除
  5. 好sweet嘅family photo 呀!小檬好乖,成日都對鏡頭笑!

    回覆刪除
  6. SO SWEEET! mr miss的衫可以係邊度買呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我舊年喺chocolate到買,我諗而冇喇。。我佢地有時會出啲family tee,我仲買咗食鬼,你今年可以留意吓

      刪除
  7. 輯相好靚呀!! 小檬好襯MR HAPPY~

    回覆刪除
  8. D相好靚呀﹗
    終於知Happy Face嘅來源啦﹗XDD

    回覆刪除