7.02.2015

7。1靚媽攝影團 by NT

今次參與嘅媽媽全部係另一批,
身為NT助手~ 小檬當然繼續要幫手,
我作為助手嘅助手亦鼎力相助!

首先要讚下我家,今次冇遲到喇!!Yeah~ 

大家都好準時集合好就去草地,大家都先同自己嘅model影吓,
呀助手先生,一去到就要去sir滑梯
擅自離開工作崗位,相信好快會比炒魷魚
淨返我個妹妹豬,不過唔知小姐咩事心情唔靚,
成程要黐住我,我都冇可能影到佢

"媽...媽...."
by O仔媽

 同呀呆哥哥食吓餅

好在婆婆有一齊嚟,拖開佢我先可以影吓其他小朋友。
我發覺影人地嘅小朋友好似容易好多,佢地都好定,冇咩郁動。

跟住NT就同各媽咪講解吓點樣可以影到靚相,
我~就好似學極都唔識。

努力學習嘅媽咪,同落力講解嘅NT



NT每次都影到爬低架啦



NT借咗支定焦鏡比我之後,啲相當堂靚咗好多,
不過我個人就要不停移動。。。
真係可以減吓肥。
已經食飽,瞓飽先出嚟嘅妹妹豬
都係繼續全程叫"媽媽媽媽" 偶然都叫吓就爸爸。
好在有啲餅餅幫吓手先可以穩定佢嘅情緒。

我係有限嘅時間同資質嘅情況吓,

有以下作品










仲有其他媽咪影我地嘅作品

點樣笑㗎?
by 柑媽

妹妹豬by Banna






咁難得,當然同啲小朋友影場張合照啦。
有見哂頭當得~得咗!

呢張好似係小豆媽影







啲小朋友周圍cheers,好似敬酒咁


小檬今次嘅作品
唔知佢攪咗啲咩,啲顏色變哂!~

不過我成個人都睇到,已經好得



兩位靚媽..wakaka





齊人頭吖。。


(原來龍B一家去咗洗手間,我地以為佢地走咗=p)


快樂嘅時光過得特別快
最後就嚟一張大合照喇!

唔該婆婆影得好好呀!!

是日最滿意嘅作品
我的小檬大師

20 則留言:

  1. 小檬跟得大師多,果然影相都一流D,嘻嘻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真識貨,咁高深嘅藝術相片都識欣賞! 果然係外國見識唔同啲

      刪除
  2. 嗚...又錯過咗一次機會啦,大家影D相都好得呀,助手個助手你快D叫大師再開多班啦﹗
    BTW,小檬D相確係得喎,絕對有潛質做接班人﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次都要顧住啲小朋友學唔到啲咩(其實係我學極都係咁)
      我應該冇得救架喇
      小檬都可以叫做影到我同小豆媽齊兩個頭。。。大合照又要爭住要幫手。好好笑
      加班呢方面,我會同大會反映吓

      刪除
  3. 小檬啲相影得好有feel喎,果然名師出高徒

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇得出佢嘅feel呀??好叻呀~

      刪除
  4. NT大師嘅助手同助手個助手都影得好靚呀!用支定焦鏡影出黎果然唔同啲,檬媽都有大師級效果呀!
    上次跟NT學完,1號果日就係約左啲朋友去草地玩,佢地都好鐘意啲相嘅效果(係NT教嘅技巧,不過構圖仲係亂咁黎XD),有機會真係想再join到大師嘅班呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意支鏡。。不過好貧窮,要諗諗。
      我果啲呃人架。。唔比比我呃到呀
      我相信都唔可以一學就學哂大師嘅野,唔係佢都唔使搵食。
      不過你啲相都靚咗好多啦!下次記得買粒糖比NT獎勵吓佢喇

      刪除
  5. 點解我唔知有呢班架????......又錯過左~~
    快啲叫NT大師開多幾班啦~~~HAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 大師喺FB到吹雞,佢又唔係有齊哂啲媽媽,後來我先見原來冇你,即刻加咗你喇。下次有班應該會知道架喇
      加班呢個問題我同大師反應吓

      刪除
  6. 個日其實中午有事通知左NT大C會遲D先到, 咁就錯過左落力講解嘅NT, 不過NT大C好好人幫我個別補課, 真係學到野呀!
    嗚.......無左張大合照攪到我好似無黎過咁......嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要啦,咁我地下次一黎影咗合照先啦~

      刪除
  7. 期待下一班可以join到啦~
    大c助手影嘅相係得啵, 果然近得大c多都學到唔少野, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過呀助手有啲唔合群,走咗去玩sir滑梯, 要扣人工。

      刪除
  8. 嗚,下次有無我份呀~ 我都報左名架~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位媽媽,我已經將你嘅投訴向當局反映,因為佢今次喺FB嘅谷到約,而佢又唔係識哂大家啲飛卜,我已經即時將你加入個谷到。其實我都唔知係咪大家都想入,如果加咗唔想入嘅就唔好意思。。。

      刪除
  9. 我又錯過左…… 阿助手,助手嘅助手,同NT真係好有心,希望我下次能夠有份參與!
    說實在,以小檬年紀,真的影得很好,很有天份呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實天氣熱,要戶外影相真係唔容易,不過可以同啲小朋友玩吓都好開心,辛苦啲都唔緊要。
      佢其實真係亂影架,講解時又走咗去(其實都唔識聽)
      下次留意FB公佈喇

      刪除
  10. 下次我一定要參加到!!!!!! 見到你地D 相影得好靚呀~!!!!
    不過我中暑, 頭痛左幾日~ 唉....

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家天氣咁熱真係要小心身體呀!! 唔好外出住喇,休息吓!下次一齊玩過

      刪除