7.10.2015

Letterland Party ~ Water Walrus檬

小時候嘅A for Apple. B for Boy 已經不合時宜,
而家小檬學校用嘅Letterland
( 網上資料 : Letterland 是一套圖像拼音系統,
它透過音樂、圖像、拼音咭和故事等不同層次的教材,
循序漸進地教孩子認識26個英文字母的字音,把本來十分沉悶,
而且抽象難記的發音,以色彩豐富,生動有趣的圖像人物
(pictogram characters)編成故事,幫助孩子記憶,
使學習英文的新辭彙、串字、正確拼音技巧和閱讀,成為又開心,又有趣的事情。)


小檬好鍾意每學到一個新嘅character返嚟就好開心去教我地。
每個字母老師亦會用唔同嘅物料/方法將佢裝飾好。
返到屋企變成letterland wall。


  

   
五月時已經通知喺學期尾舉行咗一個Lettetland Party,
每位小朋友先揀一個字母,著住自製嘅costume,返學校開party! 
到六月尾就通知小檬要扮咩

佢自己揀左呢個
W ~ water warlus

小檬應該玩我。。。揀隻咁難架?!?
唉。。美勞超級白痴嘅我真係想暈低!!!
有諗過TB,不過都係試吓自己整
跟住就睇吓身邊有咩廢料可以用,
喺公司見到個紙箱於是就有咗idea。。。
淨係界個W字都唔係容易!!! 
之後諗點包裝靚啲,整咗張有小檬英文名同walrus嘅紙包裝。
用藍色代表返海洋, 不規則型狀難包 ><
唯有盡量,遠睇應該唔覺。
再加個主角warlus 用激絨剪貼。
本來諗住做帽或者面具,不過開左眼睛又好似冇咁靚。
都係求其黐好算喇。

6月尾開始攞紙箱返屋企整。。唔可以一日整哂。。到尋晚先完功。

檬爸爸其實都有幫手剪貼
呢兩個係我同佢分別係剪嘅圓形
well ... 我諗都係自己整返得喇。。
執手尾應該仲煩!
唯有夜晚等啲小朋友瞓哂先齊自己一個整,
朝早就叫主角試位,修改。
夜欄人靜已經好眼瞓,仲要整吓手工,
而家做家長嘅真係唔容易!(好在妹妹豬而家好合作,一落床就瞓到冧冧豬)

尋日場風,令我地以為今日唔使返學,要改下星期。
好在今日取消哂啲風球,party可以如期舉行,
因為小檬已經好期待呢個party,而我又唔使再心掛掛,
件大作係屋企,成日再睇吓有咩需要執好啲。

。。。。凳~ 
water warlus檬

佢好開心呀

以手作BB班嘅我嚟講,都算滿意喇。

有W字。有walrus。有小檬名,算係咁啦。

見佢掛住都有啲論盡,於是今朝同佢返學。

都有見到其他同學仔,個個都打扮得好有心思!
相信佢地一定玩得好開心!

而家做家長真係唔容易
媽媽我會繼續努力架喇!!! 

23 則留言:

  1. 好勁呀~ 媽媽叻叻~ 我諗每個MAMA都會盡力做到最好,捱眼訓都要啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔勁啦。。好求其咋
      係呀。。媽媽真係好偉大架

      刪除
  2. 媽咪做得咁靚, 小檬又著得咁好開心, 辛苦D 都值得

    回覆刪除
  3. 好靚呀,媽媽唔易做,加油

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks! 係呀。。大家加油啦

      刪除
  4. 而家媽媽又要做番功課,真係考起我地呀!

    回覆刪除
  5. 點解……………… 宜家幼稚園啲野咁難架……
    媽媽夜蘭人靜一個人做勞作,真係好偉大!仲要整得咁靜,拍掌拍掌!!
    (其實呢刻好驚我第時都要整(>_<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係整得咁靚至啱!

      刪除
    2. 我真係以為你讚我整得咁靜架。。。哈哈
      因為我都驚嘈醒妹妹

      刪除
  6. 你整得好靚呀!
    我就好怕做呢啲勞作!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係求其咋。。。慢慢整吓整吓就得架喇。。加油

      刪除
  7. 嘩﹗靚到吖﹗睇完你嘅作品,令我好擔心到我時點算...

    回覆刪除
    回覆

    1. 啱啱過骨咋,你第時求其都一定好過我

      刪除
  8. 檬媽每次啲勞作都整得咁靚,張紙包裝係colour print出黎嗎?檬媽真係太強啦~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 包裝紙係用小畫家整之嘛, 打埋佢個英文名,有啲親切感嘛,好簡單㗎
      我真係唔勁架。。第日你地你整,一定仲靚

      刪除
  9. 好勁,係咪好難整架?小檬拎住mama既手工好有自信呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔勁啦。。喺公司搵啲唔要紙箱黐黐貼貼咋

      刪除
  10. letterland wall 好震撼啊,我成日都想貼野在牆上,不過又怕 met 出來時會連d 油都met 甩....
    你家中的牆壁是牆紙定油啊 ? 有冇咩方法 met 出來時唔甩油啊 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢。。我之前都驚嘅。。不過到後來已經冇得驚,因為真係會冇位放。
      而且牆只係C物,唔夠我寶貝仔嘅大作咁矜貴!

      刪除
  11. 好勁...你真係好鬼勁...... 我第時實等死...我的美勞科一直是低飛合格....相信是老師不忍讓我見紅才讓我合格的.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔好你幾多!你到時要就自不然如有神助架喇!

      刪除