7.21.2015

Summer fun fun fun @澳門 Day 1 (更新加Playroom)

六月尾的時候,契仔女爸爸話佢地會一家大細到澳門玩
一問之下酒店房價錢都唔貴喎。。
星期六加上係暑假都係千一蚊到,於是我地又跟埋一齊去玩喇!

婆婆同姐姐都有同行一齊去,四個對兩個,
仲要只係澳門,難度分好低。

一大清早快手快腳就準備好出門口,
今次比原定時間早咗出門口添, 叻叻
去到食個快手嘅麥當當就入閘同契仔女家集合,齊齊上船。

起程喇。。。
妹妹豬呢頭起身,果頭就眼瞓@@ 所以冇影到

婆婆姐姐負責妹妹,小檬自己畫吓畫,油吓顏色,我諗住可以休息一吓,
點知比檬爸瞓先我一步=____= 
結果就係我睇住小檬喇, 
好在一個鐘嘅船程對小檬原全冇難度!

到步喇。。。RB叔叔嘅自拍~

日里萬機嘅檬爸同悠閒嘅團友

初頭諗住去酒店放低行李先,點知道十一點都可以check in,梗係攪掂埋先啦
今次住呢間酒店, 淨係聽英文名都好啲, 叫grand lapa 
中文名叫金麗華(超級老土)
我都未聽過,原來即係舊文華東方

房間大細都OK啦

不過有少少舊,對我嚟講冇咩所謂

住一晚半晚我唔會介意,所有野都算乾淨就得。

小朋友ready。。。碌床



跳床。。。



碌吓陸吓太興奮,妹妹豬碌咗落床板,澎一聲,
好在只係得啲聲,應該唔係好痛,冇大喊!

小檬: 碌床跳床經過長時間訓練,要有專人指導先可以

一陣我地就去呢個泳池玩喇

跟住就出去食晏先
約咗個unlce/auntie,目的地喺漁人碼頭。
今次都係我第一次嚟。。。

星期四凌晨嘅大雷雨令我以為呢兩日都要著雨樓,
麻麻煩煩咁帶抱住啲小朋友行。
誰不知呢日烈日當空!
真係停低一下影張相都唔想,

原來好大, 想快啲行去酒樓,
不過由入口行入去都差不多有三條街

如果涼啲嚟相信仲好

酒樓叫金軒, 點心食物都食呀

濠叔叔好鍾意小朋友

仲有清EE,永遠都咁斯文

周圍行咗一吓, 不過好多B6


周圍影吓相




不過太熱。。我真係頂唔住

小朋友仲可以走黎走去





食完行返酒店都係15分鐘,
妹妹豬就眠一眠,我同爸爸小檬就游水水。

雖然屋企樓下會所都有泳池,不過去到酒店泳池就即刻多啲度假feel!



小檬都好興奮

呢間酒店都算好少B6嚟,
泳池都係外國人多,連香港人都少。

有條滑梯sir落嚟,初時小檬都唔肯,不過爸爸同佢玩又OK喎。。。

後來我都同佢玩咗一次。

契仔女都落埋嚟喇~ 
有staff派水果條同菠蘿冰

有哥哥同佢玩令捨開心。

小檬都係比較細膽,唔太敢落水。
不過我唔會迫佢,尤佢玩吓玩吓算

水上大戰。

契女。仔。契仔。
妹妹豬又瞓左冇份

已經玩咗成兩個鐘,小檬係時候上水,
都等唔到妹妹喇。。
上到房間呀妹先啱啱醒
同小檬沖完涼,婆婆陪佢叉吓電。
我地沖完涼就同咗妹妹姐姐去附近行吓。

去澳門係唔可空肚食晚餐嘅
於是就食啲下午茶先
妹妹個樣已經出賣咗佢。 

同妹妹食飽之後就去酒店Playroom放吓電

outdoor


indoor

雖然細細地

但一眼睇哂冇咩人

有得畫圖畫




扮吓靚先


魔鏡~魔鏡~ 點解我咁靚??

喂喂?哥哥你瞓醒未呀?呢度好多野玩呀 !! 


收到妹妹電話哥哥就即刻報

湊BB

Thomas 車車



一玩呢個就要唱row row row a boat

煮飯仔



成個playroom 得我地同另一小妹妹

於是放心唔使理佢地




冇人,我都可以玩

爸爸獨自打機中



玩完再出去食晚餐。。哈哈又食~

uncle幫忙book咗呢間"新口岸"
我地一行12大,3細,1B,
仲有我兩個澳門朋友,好在有張長檯咋。

呢間都算平民化嘅葡萄菜。
啲麵包好好食呀~ 隻咖喱蟹又好得!
雖然張檯來自唔同地區,唔同家庭,
不過有傾有講,嘻嘻哈哈就過咗一個開心嘅晚上

9 則留言:

  1. 睇小檬同妹妹嘅開心樣,已經feel到你呢個澳門trip好開心啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀佢兩個都玩得好開心

      刪除
  2. 成個trip 都好似好開心呀,你都有咁多人去真係堅好玩,好羨慕!

    回覆刪除
  3. 成個trip 都好似好開心呀,你都有咁多人去真係堅好玩,好羨慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,多d人又熱鬧啲囉!

      刪除
  4. 個滑梯好刺激咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. OK啦,我都好耐冇玩呢啲滑梯

      刪除
  5. 9月我都去,參加下先。

    回覆刪除
    回覆

    1. 我地今次無咩周圍去食野,都係揀啲就腳,如果唔係朋友帶果啲仲好食
      科學館都幾值得去玩。

      刪除