9.11.2013

蚊懶

一隻蚊。 一粒蚊懶。$340。兩支藥水。大喊


前晚已經咬,好細粒,點知尋晚返到去見到好大粒又紅又腫,由於喺眼位置,有啲擔心,所以我一見到就捉佢落樓下睇醫生 喺婆婆屋企咬嘅,已經落哂防蚊網,唔同喺屋企都要搽防蚊?

42 則留言:

  1. 隻衰蚊好衰,咬到小檬咁!
    但藥水用來搽定飲的?
    有考慮婆婆家定開幾天滅蚊燈驅蚊嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食架,第一啖就當係橙汁,第二啖已經走人潑開,好在淨係搽藥膏都好返好多
      係咪要裝牆架?我諗住揾啲簡單啲嘅方法。

      刪除
    2. http://blog.yahoo.com/_DR3I6SX5X7DIVZPE3RDISWVVFY/articles/696210
      唔駛裝牆架!

      刪除
  2. 真係好大粒! 不過睇醫生又誇啲喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有所不知,我有個同事試過,又係喺眼位之後發炎,隻眼腫到眼唔到野,後尾要放膿先得。。。所以我情願誇張啲喇。

      刪除
    2. Yin B第一次俾蚊叮左10幾達, 耳仔都腫左,好恐怖!!
      我地都係同佢去左睇醫生..開左支藥膏,但最後擦左好耐先
      消腫.第二次又叮耳仔時,我地再支藥膏都無用,最後係擦白
      樹油好快消腫無事..下次再俾蚊叮,你可以試下..
      btw~我地住村屋,成日都有蚊,有時d蚊入左屋都第一時間
      同Yin B擦蚊怕水先~

      刪除
    3. 白樹油呀,好,等我去睇下先!我都記得佢果次好勁

      刪除
    4. 一仔果次係屋企比野咬了幾天,好似都係搽白樹油,工人姐姐比,搽了一陣就退了,印尼店有得買,綠色支裝。

      刪除
  3. 嘩...陰公嚕, 乜咬到小檬咁架~

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 會唔會係蝨咬?好大粒WO...

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係蚊,因為舅父都中招=p 不過皮粗肉厚,冇咁勁

      刪除
    2. 點解你個icon變左個灰色禁止牌嘅?

      刪除
    3. 一仔個icon係一些blog友到都变成咁,都唔知点解?

      刪除
  6. 睇見都心痛呀,,,小檬要快 d 好返呀~~ 快 d 消腫!

    回覆刪除
  7. 真係好誇張啊...婆婆住近郊區?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,住青衣,不過低層下面有花槽。。。。

      刪除
  8. 哇....... 好大粒!!! 希望好快退...

    回覆刪除
    回覆

    1. 搽咗膏好快冇事喇。。好在

      刪除
  9. HELLO,我係新潮師奶仔呀,你原來搬左來呢處..我仍未開始寫,不過再摸索中

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀。。好在冇失散咋!!我都未摸熟,慢慢啦

      刪除
  10. 嘩成個乒乓波咁大,心痛死啦 >"<

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在好快就散左。。今日冇事啦。不過食藥水就慘過咩。。打哂交先食到

      刪除
  11. 回覆
    1. 先生。。你係咪我嘅親愛的啊?

      刪除
    2. 我嘅地下黨員經已被揭發......

      刪除
    3. 仲講咁多...請快啲派人嚟滅蚊啦

      刪除
  12. 嘩,真係好大粒呀!
    落哂網都咁勁,HK蚊真係好毒

    回覆刪除
  13. 好慘,睇見都心痛~我覺得係小朋友先比蚊咬到咁大粒~~好衰~~衰蚊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲BB小朋友皮膚係容易啲腫

      刪除
  14. 哇…好嚴重呀…我都有朋友個b一咬就係咁…:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地皮薄餡靚,係易腫d㗎咧

      刪除
  15. 陰功咁大粒.........呢家啲蚊好毒啊.

    回覆刪除
  16. 陰公啦...
    不過睇左醫生好快好, 我上司個妹又係,咬左一粒, 成手腫曬>.<

    回覆刪除
  17. 嘩... 隻蚊好毒

    回覆刪除
  18. 好大粒, 隻蚊係毒蚊...

    回覆刪除
  19. 嘩﹗睇見都肉赤﹗
    我本身都係畀蚊咬完會腫到咁大撻㗎﹗細個試過咬眼蓋搞到睜唔大眼添﹗
    可能小檬係對蚊敏感,以後記得做好防蚊措施﹗

    回覆刪除